SEO a iMarketing

SEO (Search Engine Optimization – optimalizácia pre vyhľadávače) výrazne posunie Váš web na popredné miesta v bezplatnom (organickom) vyhľadávaní (Google) a tým priamo zvýši návštevnosť Vašich stránok.

Pripravíme pre Vás komplexnú analýzu jestvujúcich stránok, navrhneme potrebné opatrenia pre zvýšenie návštevnosti, zriadime sledovanie štatistík o správaní návštevníkov – Google Analytics a Webmaster Tools.

Vyhľadávače neradia svoje výsledky náhodne, ale podľa presných algoritmov (Google ich ma viac ako 2000). Pomôžeme Vám Vašu stránku upraviť takým spôsobom, aby ju vyhľadávač vyhodnotil pre užívateľa ako najrelevantnejšiu a umiestnil ju na prvých pozíciach v bezplatnom vyhľadávaní.

Čím bude Vaša stránka vyššie vo výsledkoch vyhľadávania, tým bude mať vyššiu návštevnosť, čo sa určite odzrkadlí aj na Vašich tržbách. Váš web posunieme na prvú stranu výsledkov v bezplatnom vyhľadávači Google.sk.

 

iMarketing – podporou pre weby sú v prvej fáze aj PPC kampane (Pay Per Click – platba za preklik).

Máme dlhoročné skúsenosti s PPC, vieme pre Vás nastaviť kampane v Google AdWords, eTarget a Facebook . Vyhodnotíme, kde budú mať investované peniaze najväčší význam. Je to v súčasnosti najúčinnejšia forma propagácie na internete. Stanovíte si maximálny mesačný limit, ktorý ste ochotný investovať, takže Vás neprekvapia žiadne nečakané výdavky.

Referencie - Prípadová štúdia Euroline - Demo na stiahnutie

Weby na mieru - Google Analytics

Weby na mieru - Analytics

Pomocou služby Google Analytics zistíme ako sa klienti na stránke správajú, čo ich zaujíma, odkiaľ na web stránku prišli a podobne. Po dôkladnej analýze môžme vykonať správne zmeny pre zlepšenie výkonnosti Vašej web stránky a prilákanie nových návštevníkov, ktorí sa určite stanú zákazníkmi.

 

iMarketing (PPC) - Google AdWords

iMarketing - PPC v AdWords

Keď budú užívatelia vyhľadávať niektoré z Vašich kľúčových slov, môže sa vo výsledku vyhľadávania zobraziť Vaša reklama. To znamená, že budete svoju reklamu zobrazovať iba cieľovej skupine, ktorá chce kúpiť práve to, čo ponúkate na svojich web stránkach.